Dlaczego warto współpracować z firmami i salonami polecanymi przez projektanta?
Coraz częstszym powodzeniem cieszy się współpraca projektantów ze
sklepami/salonami oferującymi elementy wyposażenia wnętrz.
Nie bez powodu… Po pierwsze w ostatnich latach wiele firm przeszło na sprzedaż
internetową i klient nie ma już możliwości w prosty sposób obejrzeć produkt przed
zakupem. Chyba, że ograniczy się do ogólnie dostępnych marketów budowlanych. Po
drugie projektant ze względu na znajomość asortymentu sklepów internetowych ma
dostęp do tych o sprawdzonej renomie i atrakcyjnych cenowo ofert mebli, oświetlenia i
materiałów wykończeniowych. Jest też w stanie zorganizować dla klienta proces zakupu
oraz logistyki takiego zamówienia lub przesłać link do takiego sklepu gdzie klient
samodzielnie dokona zakupu a za to, że skorzysta z takiej współpracy może otrzymać
dodatkowy rabat. Taka współpraca daje obopólne korzyści. Klient oszczędza czas na
szukaniu asortymentu w sklepach internetowych, porównywaniu i testowaniu a
dodatkowo dostaje rabat dostępny tylko dla niego. Często się bowiem zdarza, że musi
zwracać towar i znów czekać na dostawę a jak wiadomo terminy większości dostaw
znacząco się w ostatnim czasie wydłużyły. Projektant, składając zamówienie w takim
sklepie samodzielnie lub kierując klienta na stronę internetową takiego sklepu ma
pewność, że produkt będzie spełniał oczekiwania pod względem estetycznym i
jakościowym a obsługa sklepu zadba prawidłowo przygotowaną i terminową dostawę.
Jeżeli jest taka możliwość, szczególnie w większych miastach, i mamy dostęp do
salonów (tzw. showroom’ów) oferujących sprzedaż stacjonarną, gdzie możemy obejrzeć
produkt przed zakupem to warto skorzystać z takiej współpracy. Salony współpracujące z
biurami projektowymi bardzo dbają zarówno o taką współpracę jak również o opiekę nad
klientami projektanta. Wiadome jest, że produkty w sklepach stacjonarnych mają wyższe
ceny lecz biorąc pod uwagę czas i ryzyko zakupu produktów w sklepach online i tak
wypada to korzystniej. Salony tego typu, dzięki wypracowanej już współpracy z biurami
są w stanie zaoferować również korzystne rabaty za to, że klienci przychodzą do nich z
polecenia.
- Spotkanie ze sprawdzoną i rzetelną obsługą
- Rabaty i korzyści wypracowane przez projektanta
- Zweryfikowaną jakość asortymentu
- Oszczędność czasu
